Edellisestä kirjoituksesta on taas vierähtänyt aikaa vanhassa blogissa, vaikka koko ajan on jotain tullut tehtyä. Nyt on paras hetki purkaa tuota sumaa, sillä perjantain ja tämän päivän aikana posti on kiikuttanut minulle yhteensä kahdeksan decoa. Siinä riittääkin koristeltavaa hetkeksi! Pari atc-vaihtoakin on sovittuna ja yhteen ryhmävaihtoon juuri ilmoittauduin, vaikka minun pitikin pitää niistä taukoa. Käsitöiden puolelta työn alla on Koukussa-kirjan Ensiapulaukku.

Tilasin Paperikierteestä 30x30 scräppipapereita ja koska joukossa oli muutama vahvempi kaksipuoleinen paperi, kokeilin tehdä Viken ohjeella atc-korttikoteloita. En ainakaan vielä ole koristellut koteloita mitenkään, koska ovat mielestäni ihan kivoja ilmankin. Yksi koteloista (vihreä) matkasi jo Sannalle atc-vaihdon yhteydessä.

deco1.jpg

Sannan kanssa tosiaan vaihdettiin 18 atc-korttia vapailla aiheilla. Sannan kortit olen lisännyt tuonne Saadut atc-kortit -sivulle ja tähän laitan kuvan omistani. Jotenkin kummasti korteissani painottuu tuo vintage. Oli ihan kiva tehdä kortteja pitkästä aikaa ja kyllä tuo vapaa aihe inspiroi kaikista eniten, vaikka sitä aluksi karsastinkin. Uusi samanlainen vaihto ollaan jo sovittu ja se on ainakin minun osaltani jo hyvässä mallissa, 11/18 korttia tehtynä.

 

Viken Retro-deco kävin minun luonani pyörähtämässä. Hetken kyllä sai miettiä, että mitä siihen tekisi. Tykkään retrosta aiheena paljonkin, mutta minulla ei ole oikein mitään siihen sopivaa materiaalia. Teinkin sitten tutkimusmatkan netin syövereihin ja kaappasin sieltä mukaani kuvan 70-luvun lastenvaunuista. Omaa lastani en pukisi joustofroteeseen ja samettiin, mutta silti jonkin niissä vaatteissa ja tavaroissa viehättää.